Napisz do nas wiadomość

Efektywna komunikacja

Wyniki badań - Rolnicy najlepiej oceniają złączenie
kilku dróg kontaktu, jednocześnie aż 60% badanych rolników docenia kontakt telefoniczny

36%Wysyłka pocztowa i kontakt telefoniczny

14%Ulotka dołączona do gazety i kontakt telefoniczny

10%Kontakt telefoniczny

23%Wysyłka pocztowa

9%Ulotka dołączona do gazety

8%Wiadomość email

Badanie wykonane w 2015r. na reprezentatywnej grupie 850 rolników.

 

E-mailing

Przesyłając informacje drogą email mogą Państwo wesprzeć działania telemarketingowe. Po skończonej rozmowie, nasi agenci mogą przesłać do zainteresowanych osób wiadomość zawierającą szersze omówienie oferty, uzupełnione zdjęciami.

Zgoda na komunikację drogą email, którą otrzymaliśmy od rolników jest niezbywalna, dlatego kampanie mogą być realizowane przez administratora bazy.
Po zakończeniu działań dostarczymy Państwu informację zwrotną w formacie raportu.

Poza kontaktem do rolników działających na terenie naszego kraju możemy umożliwić Państwu dotarcie do rolników w następujących krajach Europy:

  • Holandia: ponad 22 000 adresów e-mail
  • Niemcy: ponad 25 000 adresów e-mail
  • Belgia: ponad 4 700 adresów e-mail

Mailing pocztowy

Twoim celem jest wzmocnienie marki, zwrócenie uwagi na określony produkt/usługę? Dobrym sposobem na dostarczenie takich informacji do interesującej cię grupy odbiorców jest mailing pocztowy.

Główne zalety wysyłki pocztowej to:

  • osobisty charakter przekazu - personalizacja, podkreślająca przynależność do wybranej grupy odbiorców
  • szczegółowość przekazu - możliwość zamieszczenia wielu informacji opatrzonych zdjęciami, grafikami, co ułatwia zainteresowanie produktem/usługą

Dysponujemy ponad 1,3 miliona adresów, które możemy selekcjonować w oparciu
o wybrane przez Państwa kryteria
takie jak: wielkość i rodzaj gospodarstwa, parametry geograficzne (województwo, powiat, gmina, zakres kodów pocztowych)

Bardzo dobre efekty daje połączenie dwóch kanałów komunikacji: przesyłki pocztowej i rozmowy telefonicznej. Podczas rozmowy wzmacniamy przekaz, zwracamy uwagę na najważniejsze punkty oferty, odpowiadamy na pierwsze pytania. Pozyskujemy też dla Państwa informacje zwrotne o tym, jak oferta została odebrana i jaki jest poziom zainteresowania skorzystaniem z niej. W ramach oferowanych przez nas usług, dzięki współpracy z naszymi partnerami zapewniamy Państwu:

  • aktualną bazę danych gospodarstw rolnych
  • produkcję materiałów reklamowych (w oparciu o dostarczone wzory)
  • konfekcjonowanie
  • nadanie przesyłek

Telemarketing

Rozmowa telefoniczna to najlepszy sposób na pozyskanie informacji zwrotnych od rolników na temat przedstawionej im oferty, na temat postrzegania danej firmy, bądź poznania ich potrzeb.Coraz więcej firm świadomie wykorzystuje tą drogę kontaktu,. Nasz zespół agentów prowadzi rozmowy z właścicielami gospodarstw rolnych każdego dnia.

Realizujemy na Państwa zlecenie:

  • kampanie informacyjne – docieramy do ściśle wyselekcjonowanych gospodarstw rolnych z informacją o nowych produktach, promocjach, konferencjach, zapraszamy na dni otwarte i targi. Państwa przekaz dotrze w krótkim czasie wielu odbiorców.
  • follow up – po zrealizowanym mailingu pocztowym, docieramy do rolników dowiadując się, czy przekaz informacji był zrozumiały, czy mają pytania, co sądzą o przedstawionej propozycji.
    Mając informacje zwrotne trafnie zaplanują Państwo dalsze działania.
  • generujemy leady - dowiadujemy się jaki jest odbiór przedstawionej oferty i tworzymy bazę osób zainteresowanych kontaktem ze strony przedstawicieli Państwa firmy. Państwa zespół handlowy oszczędza swój czas i utrzymuje wysoką motywację kontaktując się z osobami zainteresowanymi ofertą.
  • aktualizujemy Państwa bazy – pracując na dostarczonych przez Państwa bazach danych weryfikujemy ich poprawność, uzupełniamy je o dodatkowe dane.
    Pracując na aktualnych bazach podnoszą Państwo efektywność działań.

Badania Cati

Z uwagi na ekonomiczność i szybkość zbierania informacji to najczęściej stosowana forma ilościowych badań rynku. Ogromną zaletą jest tu możliwość skutecznego nadzoru całego przebiegu realizacji badania. Wykorzystywany tu system informatyczny pozwalając na odnotowywanie wszystkich odpowiedzi w czasie rzeczywistym dodatkowo eliminuje możliwość popełniania błędów.

Najczęściej realizowane badania CATI to:

  • badanie znajomości i wizerunku marki
  • badanie ryzyka wprowadzenia na rynek nowej marki, produktu lub usług
  • badanie segmentacji rynku
  • badanie czynników wpływających na decyzje i zachowania klientów
  • badanie satysfakcji i lojalności klientów / partnerów handlowych
  • badanie jakości obsługi telefonicznej (Mystery Caller)

Realizujemy też badania typu SCANNER. Wynikiem takich badań są sprofilowane bazy danych, w których posiadamy dodatkowe informacje o gospodarstwach. Przykładem jest baza POLSCANNER, gdzie właściciele największych gospodarstw w Polsce odpowiadali nam m.in. na pytania dotyczące ich planów inwestycyjnych.

Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić

Skontaktuj się